Volvosta hajosi jokunen viikko sitten starttimoottori. Viime viikolla Pauli sitten vaihtoi siihen uuden, ja minä olin mukana henkisenä tukena. Moinen opearaatio vie yllättävän paljon aikaa, mutta onneksi olin kaukaa viisas ja varasin omia puuhia mukaan :) Multa ei autonkorjaus juuri suju...

367998.jpgTämän verran sain aikaan. Perussukka tiimalasikantapäällä 7 veljeksestä ja Smartista 3,5 puikoilla. Oon aika tyytyväinen tuohon raidoitukseen. En sitä sen kummemmin suunnitellut, vaihtelin vaan värejä siten kuin hyvältä tuntui.








Harmitti, ettei tullut otettua sinne korjaustilanteeseen kameraa mukaan. Näytti nimittäin hieman koomiselta, kun kaksi miestä korjasi autoa ja minä istuin vieressä neulomassa sukkaa. Käsityötähän se auton korjaaminenkin tosin on.


368008.jpgTällaisen laukunkin sain tehtyä viime viikolla. Oman ohjeen mukaan kaksinkertaisesta hahtuvasta neulottu ja kertaalleen koneessa huovutettu laukkunen. Olen vähän kahden vaiheilla, pitäisikö se laittaa pyörimään vielä toisenkin kerran. Koko on nyt juuri sopiva, mutta pinta saisi kyllä huopua vielä tiivimmäksi. Vaikeaa... Muuten olen tosi tyytäväinen tähän, väri on ihana, ja toistuu tuossa kuvassa yllättävän oikein. Ihana keittiön loistelamppu!

Jospa huomenna saisin tehtyä sukan valmiiksi, ja ehkä aloitettua laukun hihnaakin. Vuorin tekeminen joutuu odottamaan siihen asti, että keksin, miten ompelukoneeni alalankaa saa kiristettyä. No, nythän minulla on aikaa selvittää sitäkin, olen nimittäin toistaiseksi sairaslomalla. Alustavana diagnoosina angiina, mutta keskiviikkona vasta tulee labran tulokset. Olo on aika ikävä, ja ruokavalio hieman rajoittunut kurkkukivun vuoksi, mutta eiköhän tämä taas tästä.