307779.jpgTämä tipahti eilen postiluukusta. Tykkäsin. Mulla on varastossa PALJON yksittäisiä keriä ja pieniä nöttösiä, joille on välillä vaikea keksiä sijoituskohdetta. Tästä kirjasta löytyy paljon kivoja ideoita. Ohjeet näyttävät melko simppeleiltä, ja suurimman osan osaisin ehkä säveltää itsekin, mutta toisaalta mittojen ja silmukkamäärien tarkistaminen on mulle vielä ihan tarpeellista ja turvallista. Osaan kyllä soveltaa ohjeita mieleisekseni, mutta täysin ilman ohjetta tekeminen on vielä hieman vierasta ja pelottavaa.

Samassa tilauksessa saapui myöskin Scarf Style, mutta se lähtee loppuviikosta paluupostina takaisin. Olin kuullut ja lukenut kirjasta niin paljon kehuja, että odotukset olivat tilausta tehdessä aikas korkealla. Mutta eipä vaan ollut mua varten tämä kirja. Ohjeet oli kyllä hienoja ja kirja kaunis ja hyvin tehty, mutta suorat kaulahuivit ei vaan kiinnosta. Enemmän shaalit, kolmiohuivit jne. Laitoinkin sitten samantien tilaukseen Wrap Stylen. Siitä tiedän jo etukäteen löytyvän ainakin yhden ehdottomasti puikoille tahtovan mallin !

Hassua. Olen aina ollut sitä mieltä, että neulekirjojen ostaminen on jokseenkin turhia. Miksi haluaisi säilyttää hyllyssään malleja, joista on iloa sen kerran kun ne tekee? Tämän kirjan haluan kuitenkin ehdottomasti hyllyyni, ja sama tunne on nyt myös Wrap Stylen suhteen. Mihinköhän tämä vielä johtaakaan....?