193588.jpg

Tämä saapui postissa eilen. Salaisen neuleystävän sijaan minua muisti tällä kertaa Eevis, jonka blogin arpajaisissa voitin kesällä. Mukava paketti! Silmukkamerkeistä olen haaveillut jo jonkin aikaa, nyt minulla on niitä 4. Taitavat olla itsetehtyjä savesta? Tosi kauniita. Ja KoolAidit on tietysti ihania, mielessä on jo muutamakin idea mitä tuosta kohta itsevärjätystä Pirkka-langasta voisi sitten tehdä...

193595.jpg

Tämä puolestaan odotti minua tänään.  Namipussi on jo avattu... Heijastinheppa on suloinen. En vaan ole vielä päättänyt, pääsisikö se killumaan työkassiin vai jonnekin muualle. Tarroille ja muistilapuille sen sijaan löytyy käyttöä ilman erityisiä miettimisiäkin! Kiitos taas, salainen ystäväni!

193600.jpg

Kolmas saapuneista paketeista ei ollut aivan yhtä ilahduttava kuin muut, mutta varsin hyödyllinen sekin: gradupapereita. Rakas innokas graduohjaajani lähetti mulle Turusta englannin kielisiä artikkeleita, joita voin vielä hyödyntää teoriaosuudessa. Materiaalien ohessa seurasi myös kielioppikorjattu graduni viestillä: "Paljon pilkkuvirheitä!" Sama viesti oli lukiossa muutamankin äidinkielen aineen lopussa. Onneks mun ei 1.-3. -luokkalaisille tarvi juuri pilkutusta opettaa!